مطالعه ابررویه های همگن در فضای مختلط هذلولوی

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه ابررویه های همگن و مجموعه های کانونی شان در فضای هذلولوی مختلط بررسی می شود. به ویژه یک رده بندی از مجموعه های کانونی بر پایه دومین فرم اساسی ارایه شده و خمیدگی اصلی ابررویه های همگن با چند گانگی شان محاسبه می شود. این پایان نامه چهار بخش است. در بخش اول پیش نیازهایی در باره فضای مختلط هذلولوی و گروه طولپایی های آن بیان می شود.بخش دوم به شناساندن زیرخمینه خط کشی شده فضای مختلط هذلولوی می پردازد. در بخش سوم نخستین قضیه اصلی این پایان نامه با نام صلب بودن زیرخمینه معرفی شده در بخش قبل بیان می شود که مجموعه های کانونی ابررویه های همگن فضای مختلط هذلولوی را بر پایه فرم اساسی دومشان رده بندی می‍ کند. در بخش چهارم خمیدگی های اصلی ابررویه های همگن فضای مختلط هذلولوی و چندگانگی آنها شمارش می شود.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

زیر منیفلدهای اریب فضاهای تصویری مختلط و هذلولوی مختلط

در فضاهای مختلط تصویری مختلط و هذلولوی مختلط نشان خواهیم داد که زیر منیفلد های اریب زیادی و سپس معادلات دیفرانسیلی مربوط به این زیر منیفلدها را بدست آورده و با حل آنها و بدست آوردن جواب خصوصی این زیر منیفلد ها را شناسایی خواهیم کرد. نشان می دهیم که در هر فضا فرم مختلط سطوح اریب حقیقی مینیمال نیستند.

15 صفحه اول

پیکربندی ابررویه های عام در فضای تصویری n بعدی

این پایان نامه با معرفی پیکربندی ستاره در فضای 2 بعدی وتعمیم آن در فضای nبعدی، به بررسی برخی خواص آن می پردازد.سپس پرسش هایی را در مورد این مطرح کرده است وبعداز بیان ساختار جبری و هندسی این پرسش ها، به آن پاسخ می دهد. همچنین با معرفی اجتماع دو پیکربندی ستاره خطی، از نوع s*sو بیان برخی نتایج حاصل از این اجتماع ، به عنوان یکی از کاربردهای این نوع پیکربندی، ثابتمی کند که واریته قاطع بعد مورد انتظا...

15 صفحه اول

ابررویه های حقیقی در گرسمن های دوبعدی مختلط با عملگر شکل برگشتنی

در این پایان نامه مفهومی از ابررویه های برگشتنی در گرسمن های دوبعدی مختلط داده می شود و عدم وجود ابررویه ی هاف در گرسمن های دوبعدی مختلط با عملگرشکل برگشتنی نشان داده می شود.

15 صفحه اول

نمایش انتگرال‌پذیر مربعی روی فضای همگن از گروه حاصل‌ضرب نیم‌مستقیم

در این مقاله‏، ابتدا نمایش‌های انتگرال‌پذیر مربعی از فضاهای همگن نسبت به اندازه پایای نسبی معرفی می‌شود. سپس شرط لازم و کافی برای انتگرال‌پذیر مربعی از گروه حاصل‌ضرب نیم‌مستقیم و فضای همگن این گروه‌ها نشان داده می‌شود. بنابراین ارتباط بین موجک‌های پذیرفتنی از این گروه‌ها و فضای همگن آن‌ها ارئه ‏‎‎‏می‌گردد.

متن کامل

طبقه بندی ابررویه های حقیقی از نوع a در فضا فرم مختلط

فرض می کنیم m یک ابررویه حقیقی با ساختار تقریبا کنتاکت روی فضا فرم مختلط که باشد . در این پایان نامه ثابت می کنیم اگر رابطه روی mبرقرار باشد . آنگاه mیک ابررویه هاف در است . که و دررابطه فوق بیانگر عملگر ژاکوبی و مشتق لی نسبت به میدان برداری ساختاری است . همچنین در این پایان نامه ابررویه های هاف روی را طبقه بندی می کنیم

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تربیت مدرس

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023